View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Yalla Vis innlegg
Det vil vel fungere som med alkohol at et glass er greit. Rus er IKKE greit. Har tilgode å høre om noen som tar seg et trekk av jointen for "smakens skyld" til maten. Så det gir seg litt selv. Avkriminalisering vil ikke gjøre det noe greiere å ruse seg sammen med barn.



Skremmende holdning og viser at utdanning ikke er alt. Håper virkelig ikke du får jobbe med barn. Det var min største benektelse før jeg kunne akseptere en dysfunksjonell oppvekst at det var alltid andre som hadde hatt det verre. Jeg kom ikke videre før jeg skjønte det og aksepterte at selvom andre hadde hatt det verre så hadde oppveksten min påvirket meg likt og jeg hadde akkurat de samme mønsterne som de som hadde hatt det verre.

Jeg hadde også en kompis i oppveksten som var vokst opp med stonere hjemme. Hans utfordringer i livet misunner jeg ingen.


Jeg synes ikke du trenger å svare for deg på alt dette. Du har bare postet på litt feil forum hvor majoriteten har denne lite modne holdningen til rus og relasjoner.
Vis hele sitatet...
Så bitter du var da, ser du tar det veldig personlig. Det var synd, jeg jobber allerede med barn. Å vurdere om foreldre er i stand til å ta vare på barna sine er en del av jobben min. Tror du virkelig jeg tar med meg mine personlige meninger på jobb? (Nei)

Har du jobbet i barnevernet før? Hadde med glede sendt noen av barna hjem til stonerforeldre som siste utvei, så lenge de hadde sluppet mishandlingen som foregår i mange hjem.

Skjønner mer og mer hvorfor denne mannen ruser seg.. Dere får bare holde på å gnåle.