View Single Post
Jeg ser ærlig talt ikke at det er så stor forskjell på nå og for 20 år siden. Regner med at det var likedan 20 år før det også. Og at unge til alle tider har trodd at de er HELT annerledes enn foreldregenerasjonen, det er jo ikke noe nytt.

Det blir litt som med nynorsk i skolen og barnehageplasser.. man er veldig opptatt av det de årene det angår en selv, men når den perioden er over gidder du ikke ta kampen mer fordi det er andre ting som opptar deg.

Dessverre, kanskje. Jeg var veldig for legalisering. Nå vet jeg ikke helt hvor jeg stiller meg.

Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Jo, men ikke i samme grad som nå, nå er jo faktisk ungdomspartiene åpne om at de er for osv, ikke bare privatpersoner. .
Vis hele sitatet...
På 1980-tallet hadde FrP programfestet liberalismen som ideologisk forankring, og det var store deler av partiet som snakket om llegalisering da. Ungdomsorganisasjonen var klart for (og nesten rent liberalistisk), mens moderpartiet var todelt. I 94 kvittet de seg med liberalistene og siden har de stort sett holdt seg til rasisme og drittprat.

Midt på 90-tallet ble NORMAL stiftet også.