View Single Post
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Har vært i samme gata selv, misstenkt for å være rusa på jobb av kolleger og det gikk helt fint for min del.

Ble innkalt til møte hvor dette ble tatt opp og fikk spørsmål om rus og hva jeg hadde å si til bekymringmeldingene til en viss rotte, ingenting.
Jeg spurte de om noen kunder har klaget på meg? nei.
Har dere noen gang fått reklamasjon på arbeidet mitt? nei.
Har jeg vært involvert i noen hendelser eller avvik annet enn de jeg selv har rapportert? nei.
Så hva gjør vi egentlig her da? Godt spørsmål, vi stryker den her, beklager.

Men nå er jeg en veldig god mann på jobb og derfor ble dette feid pent under bordet etter en samtale.
Hele ledelsen min visste fra før av at jeg driver med snusk på fritiden, de ville nok bare forsikre seg om at det kun var på fritiden.
Men for alt vi vet så er ikke TS typen arbeidsgivere vil ha på sin arbeidsplass og egentlig bare går rundt å ergrer seg for at de i det hele tatt ansatte TS og nå leter de bare etter en gyldig grunn til å gi TS fyken. Og siden det er pose med cola med i bilde her så vil jeg nesten tro at det stemmer.
Vis hele sitatet...
Ja det er vel litt samme situasjon som meg. Det ble finni kola nå, men det er ikke tegn på at jeg har mislighetholdt arbeidsforholdet mitt. Jeg har fullført et byggeprosjekt og hadde andre flere kunder på gang som jeg selv har skaffet bedriften. Jeg har vært i en konflikt med sjefen min tidligere fordi jeg har påpekt flere alvorlige brudd ved arbeidsplassen men dette har blitt avveid av han