View Single Post
Har en eks som var litt slik, men vi var veldig unge og var ikke så ofte i reelle scenarioer hvor trekant-fantasier o.l var aktuelt i virkeligheten.
Men jeg følte meg ofte som en tilskuer på sidelinja og så på når andre menn flørta med hu og prøvde seg.

Om jeg sa ifra om dette, ville det ofte bli krangler, og det ble ofte vridd slik at jeg liksom skulle føle meg sjalu og "overbeskyttende".
Sannheten var at hu var ei hore for oppmerksomhet og bekreftelse fra andre gutter, uansett om hun hadde en trofast partner. Jeg var liksom hennes store kjærlighet, men allikevel var apetitten for bekreftelser fra andre menn alltid tilstede. Typisk bimbodame egentlig. Opplært gjennom oppvekst til å alltid være sminka og pen, alltid være så attraktiv som mulig for å søke oppmerksomhet og bekreftelser fra alle rundt seg.
Det er selvfølgelig naturlig å ønske å se bra ut for alle generelt, men du merker når dem er litt VEL opptatt av det.

Kanskje jeg er gammeldags, men jeg foretrekker damer som syns min bekreftelse alene er det mest verdifulle, og at de ikke hele tiden søker oppmerksomhet fra andre.
Selvfølgelig er det en naturlig balanse her, damer pynter seg faktisk oftere for at andre damer skal syns de ser bra ut på byen o.l, enn for at andre menn skal syns det.
Men når det åpenbart er slik at dama liker oppmerksomhet fra andre, og i tillegg straight-up IGNORERER kjæresten sin i samtale med andre menn på fest, så høres det ut som et svært rødt flagg for min del.

Man skal ikke stå på sidelinja og føle seg cucka av dama si på fest.
Helt uakseptabelt og egentlig litt nedverdigende i min bok.

Personlig ville jeg aldri ha vært sammen med noen med disse trekkene du beskriver her.
Foretrekker trofaste mennesker som kan utvise en helt naturlig hengivenhet til partneren sin, og få noen til å føle seg utvalgt og elsket, ikke ignorert og oversett til fordel for andre menn på fest.

Alt det andre du beskriver her er også i mine øyne helt trash. Ville droppa dama tvert, men så skal det vel sies at du kun presenterer noen utvalgte dimensjoner av personen her, så det får være opp til deg å vurdere hva slags person du egentlig er sammen med.

Ut i fra det jeg leser her, tolker jeg henne som en typisk reality-tv bimbo med narcisistiske trekk.