View Single Post
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
@Ingley Ja man får jo til grad igjen noe, ikke at det er værdt så mye, men man taper aldri 100% største problemet jeg ser akkurat som det er nå, er at det ikke er noe regulering så alle kan kjøpe lootboxes ingame, uansett alder.

Jeg tror det er en vanskelig sak som du sier, men som man ser i Belgia, så er det jo mange firma som tilpasser seg kravet og fjerner lootboxes. Så tror det er veldig viktig at politikerne begynner å stille krav til firma om gambling og lootboxes,

@Hater_mordin Ja, var EA jeg mente skulle påpekt dette bedre. Som jeg nevnte i over her, så kan politikere stille krav... Også viss du leser den artikkelen om Starwars Battlefront 2, så ser man jo hvilken effekt det fikk når internett først reagerte kraftig på hva de syntes om lootboxes.

Nå er jo EA genrelt ett rimelig sleipt firma, og FIFA-serien er jo deres største IP, så tipper det kommer til å bli en vanskelig kamp, men man ser at det er fler og fler folk, som roper ut mot lootboxes. Så man får håpe at en gang i framtiden så blir dette gjort noe med.