View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Jeg skal komme tilbake ved en senere anledning å svare deg vidarlo. Før jeg tar ferie, vil jeg legge ut en skisse her for å få fram poenget om tyngdekraften.

Vis hele sitatet...
Problemet er altså at fysikk skalerer ikkje slik - og tårna var bygd opp rundt to bærande element: yttervegger og ei sentral kjerne av stål. Når kjerna og ytterveggane vart skada førte det til at uskadde deler fekk større last. Når brannen i tillegg svekka stålet førte det til kollaps i stålet.

Teikninga er ein gedigen stråmann. Det er ingen som har påstått at tårnet vart skada på det viset skissa di viser. Og uansett ville tyngekrafta dradd den øverste biten rett ned - på toppen av restane. Den gjenståande biten i skissa di ville ikkje hatt styrke nok til å påføre nok kraft til å endre retninga på så stor masse.

Når du har så fundamentale kunnskapsmangler om kva NIST si forklaring seier er det underleg at du så kategorisk avviser den.

Viare bør du som minimum skaffe deg ein forståelse av argumenta du blir møtt med. Du har fått det poengtert eit par gongar at fysikk ikkje skalerer slik du intuitivt ser for deg. Det ignorerer du, og repeterer det samme.
Sist endret av vidarlo; 23. september 2018 kl. 21:37.