View Single Post
Masclet's Avatar
Trådstarter
571
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg

Så, vidarlo påpekte over at frie karbonatomer er reaktive og at de umiddelbart vil reagere med vann. Du svarer at rent karbon ikke er reaktivt. Dette er et eklatant eksempel på total mangel på forståelse fra din side! Derfor spør jeg deg nå: Hvilket eksperiment forslår du?
Vis hele sitatet...
Fortell meg da hvilket stoff et reaktivt karbonatom kan danne med et stabilt vannmolekyl, et eksempel. Det har garantert skjedd noe mer enn at elektroden har blit vasket ren. Det ville i såfall ha skjedd med den andre pinnen også, og ikke set ut som krystaller.
Til nå har ingen greid å komme med et forslag om hva som kan ha blit dannet, Utenom vidarlo som sier at jeg kan ha galvanisert karbonpinnen. Men med hva da?

Eksperimentet jeg foreslår er det som jeg har gjort, men med jevn vannstrøm, og uten luft, noe jeg mener er avgjørende for godt resultat. Jeg hadde mye krysninger i vannstrømmen pga friksjon i renna. Vannet bør renne loddrett. Da får vi hjelp av tyngdekraften som vi heller ikke vet så mye om. tyngdekraft er kanskje (eller garantert) også en slags strøm av noe som påvirker atomer. Kanskje fotoner. Jeg vil be deg ta deg bryet å lese nøye igjennom alt jeg har skrevet.
Jeg er, og har vert mye stresset rundt dette så ting har blit rotete skrevet.