View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Jeg ser absolutt poenget ditt, på den måten at sex er over alt. Men samtidig tross i hvor langt vi tilsynelatende har kommet så er det ekstremt mye tabu forbundet med sex fortsatt, noen føler såpass på de tabuene at de aktivt projiserer det over på andre tilogmed. Men, nå skal ikke jeg påstå at jeg faktisk kan se alt det grafiske så jeg er nok skåna for en del og bittelitt inhabil men det har absolutt kommet meg for øret at det kanskje også i noen tilfeller også er seksualisering i bildeform som er uheldig for folks selvbilde osv. det begrenser seg forsåvidt ikke bare til bilder eller video men også uttalelser. Spørsmålet blir da og kanskje finne en eller annen måte å promotere sex as it should be eller noe sånt, usikker sjæl, tenker høyt i skriftform her, mulig jeg er på bærtur.
Vis hele sitatet...
Janei, jeg føler ikke at jeg er særlig konservativ når det kommer til hverken sex eller legning, jeg eier ikke mange fordommer ift tabuer. Det er det faktumet at sex selger som gjør meg irritert - da puttes det sex i ting som godt kunne vært foruten. Det er særlig den populære delen av kulturen vår som er forpestet med sex - musikk, filmer, reklame osv. Det føles som om de som pusher dette over oss mener at vi er ubevisste dyr som kun tenker med penis og er fullstendig kontrollert av våre kjønnsdrifter.

Jeg tror ikke at sex trenger å promoteres i det hele tatt, det er en naturlig del av et menneskeliv og bør beholde en viss intim sjarm fremfor å bli blottlagt og gjort om til noe banalt.
Sist endret av Stray Wanderer; 7. januar 2021 kl. 15:14.