View Single Post
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Jeg synes at det er litt mye fokus på sex og kropp i media. Sex er bra, artig og sunt, men hvorfor må alt være så oversaturated med det? En blir så desensitized og nærmest lei av det.

PS: jeg har ikke sett serien som blir omtalt i tråden, kom med en generell observasjon.
Vis hele sitatet...


Jeg ser absolutt poenget ditt, på den måten at sex er over alt. Men samtidig tross i hvor langt vi tilsynelatende har kommet så er det ekstremt mye tabu forbundet med sex fortsatt, noen føler såpass på de tabuene at de aktivt projiserer det over på andre tilogmed. Men, nå skal ikke jeg påstå at jeg faktisk kan se alt det grafiske så jeg er nok skåna for en del og bittelitt inhabil men det har absolutt kommet meg for øret at det kanskje også i noen tilfeller også er seksualisering i bildeform som er uheldig for folks selvbilde osv. det begrenser seg forsåvidt ikke bare til bilder eller video men også uttalelser. Spørsmålet blir da og kanskje finne en eller annen måte å promotere sex as it should be eller noe sånt, usikker sjæl, tenker høyt i skriftform her, mulig jeg er på bærtur.