View Single Post
Synes du at k-hole gir særlig innsikt/klarhet?
Selv liker jeg veldig godt ketamin, men føler at det kan være litt forvirrende, såpass forvirrende at det gir lite å ta med seg videre..
En annen ting med ketamin for meg og depresjon er at det funket veldig bra i begynnelsen. Første 2-3 gangene. Da kunne jeg leve på det noen uker. Etter 6-7 ganger varte det knapt en uke. Så bare sluttet med det..
Større doser sopp derimot kan gi innsikt og vare lenge syns jeg. Men ikke hver gang heller. Iboga er uansett det som har hjulpet meg mest, (angst og depresjon)

Like veldig godt tråden din forresten. Håper du fortsetter å poste selv om den gode effekten skulle avta etterhvert. (Håper ikke det da). Har lite erfaring med mikrodosering selv. Men fett at det funker så bra for deg, håper det varer. Vet hvordan du har hatt det, det er jævlige greier det der.

Leste en gang at de kjemiske prosessene i hjernen er ganske like om en tar ssri eller mikrodoserer lsd. Har ikke peiling på om dette stemmer. Regner med du har prøvd ssri uten at funket så bra, og dermed kan avkrefte dette