View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Dag 16. Hodet er klart for å gjøre mye, men kroppen henger igjen i sykdom, så det skjer ikke så mye. Som jeg har skrevet tidligere i tråden er min opplevelse at mikrodosering av LSD kun et verktøy for å få meg i gang til å gjøre andre ting. Endring av kosthold, aktiviteter ute, prosjekter hjemme, tannpuss morgen og kveld, lage fete kompliserte middager istedet for frossenpizza i ovnen, sette igang omfattende skriveprosjekter etc etc. Alt dette er med på den store forandringen jeg opplever. LSD er katalysatoren som setter igang prosessen. Nå når jeg har vært syk har jeg ikke orket å opprettholde det samme nivået på aktiviteter - og det gjør det enda tydeligere for meg at det er kombinasjonen av alt som har gitt meg en så totalt ny hverdag. Hadde jeg bare droppet mikro og ligget i sofaen dagen lang hadde jeg neppe opplevd alle disse postitve effektene. Så er det alltids noen som vil rope placebo. Dem om det. Er alle disse andre endringene, om man ser bort fra lsd-en, også placebo? Sunnere kosthold? Uteaktiviteter? Personlig hygiene?. Nei, det er ikke det. Og faktum er at jeg ikke har klart å gjennomføre så mange, og så store endringer i hverdagen uten psykedelika.

Fortsatt syk i dag - men hodet er også veldig klart og jeg vil gjøre en mengde ting. Innser at jeg neppe blir frisk så raskt som jeg ønsker uten å lytte til kroppen så tar det stort sett med ro. Hører på mye musikk - og gleder meg over at jeg igjen kan regulere humøret med musikken jeg spiller. I tillegg opplever at jeg er mer tilstede når jeg lytter, jeg hører alle ordene, jeg føler alle tonene.