View Single Post
Dag 13. Fortsatt syk, delvis under dyna med feber. Psykisk er dog formen fortsatt god. Men dagen går uten at jeg får gjort noe særlig, og det plager meg litt. Har blitt vant med den nye aktive hverdagen. Kan heller ikke gå ut og gjøre ting da det kan være corona og legen har gitt meg beskjed om å bli hjemme. Vurderer å hoppe over neste mikrodose dersom den fysiske formen fortsatt er like dårlig.
Vis hele sitatet...
Spør deg selv, når skjedde det sist at du følte deg dårlig om du ikke var i aktivitet og fikk gjort noe eller opplevd noe? Akkurat det du skrev over at det plager deg at du ikke får gjort noe er vel selve beviset på at du har det langt bedre nå enn før du startet? I depresjonens mørke hull så kjennes det vel ingen plasser om du har logget 15 timer på netflix eller sovet 15 timer for så å spille tank spill i 10 timer? Da er det ikke noe ønske om å gå ut å se verden. Mer sånn at om en må gå ut å møte verden så er det helvete en gjerne skulle sluppet unna?

Jeg har troa på prosjektet. Og ennå mer etter at jeg leste siste posten din. Men keep it 1/10 og ikke kjør mer store doser. Dette virker, og det er jo hinsides mye bedre slik du har det nå enn slik du hadde det for 8 uker siden. Eller uker siden. Og der ligger jo gevinsten. Du er stabil, og selv når du er blitt syk og slapp så ønsker du å dra ut, oppleve noe. Det er jo fantastisk fint det her.