View Single Post
Hei!

Har over de siste månedene (fra Januar) fått overført i underkant av 15k til konto, fikk nylig et spørreskjema fra banken ang. bruk av egen konto og det fikk meg til å lese litt på nettet.

Viser seg at dette mest sannsynlig ikke er innafor, så jeg lurer egentlig på om noen har noen mening om hvor ille jeg har dritti meg ut nå? Får AAP og har gjort det det siste året.

Pengene kommer fra et selskap hvor jeg har arbeidet som moderator for tjenestene deres, så det er ikke ''ulovlige'' penger - men til ettertanke så føles det ikke helt lovlig heller.

På grunn av spørreskjemaet så tok jeg en ganske dårlig avgjørelse hvor jeg overførte under 3k (fra en ny Bitsafe-konto) til noe som heter ''LUNAR'' (mobilbank-app) og det har nå gått tre dager uten noe tegn til pengene.

Er jeg fucked? Hvordan kan jeg eventuelt rette feilen før det blir fattet mistanke? Må helt ærlig si at jeg ikke hadde som intensjon å gjøre noe ulovlig, så det stresser meg.

Har ikke rulleblad eller noen tidligere reaksjoner, og selv om det er vanskelig å svare på så lurer jeg rett og slett på om noen kan fortelle meg hvor ille jeg ligger an nå?

Burde også lagt til at pengene kommer fra utlandet.
Sist endret av motgift; 4. september 2021 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.