View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skjønner ikke mennesker som blir tatt for noe ulovlig og kommer med "jeg takler ikke fengsel". Nei for faen ikke gjør ulovlige ting da, det kommer alltid til å være en risk når man holder på me ulovlige ting.
Du er jo kriminell selv.
Søk fotlenke eller institusjon, så slipper du å være rundt alle de "slemme" gutta.
Vis hele sitatet...
forsåvidt helt enig i den, men jeg har vært i "the dark side" også og sett/erfart mye av d ts beskriver.

spes kjipt er det når man ikke vil henge med "rovdyr" som gir blanke i lov og moral, men heller spesialiserer seg for å drive så jævlig de kan med minimalt straff da de blir tatt, til de som rett og slett gir blanke faen.

d sagt så har jeg no fler ting å komme med;
ikke vært fengsla enda, men må helt ærlig si jeg personlig føler selv hardbarka kriminelle er mer forutsigbare enn "ola normann", pga (en kanskje drøy) åpenhet og "straight forward attitude", og mer "ekte", så om jeg hadde valget med 2 år med totalt streitinger vs 2 år med "kriminelle" så hadde valget for meg ikke trengt tanke engang.

men så har man de som skal gjøre no som er sett på så jævlig som å bruke narko f eks da, men ikke trives blandt folk ingen trives rundt, kanskje gått litt for dypt og ikke hatt øyer i nakken og noia hver dag, og passe på å holde seg litt opp i "ulveflokken", samme hva det koster..

vetta fan ts sine erfaringer osv, men dette er for meg bare et eksempel på hvorfor en kontrollert legalisering av ALLE velprøvde substanser ville vært positiv.

er u bruker og ikke klarer håndtere det, rehab betalt av narkopenger staten tar inn istedenfor organiserte kriminelle.
er du selger osv så har u driti deg ut da du ikke er godkjent apotek og lege kombinert.
Sist endret av Munted Artist; 6. november 2019 kl. 10:44. Grunn: skriveleif, sikkert fler..