View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Denne tråden blir bare bedre og bedre.

Her kan Det Norske Akademis Ordbok hjelpe oss.

Jeg siterer:
Rusmiddel:
"stoff som fremkaller rus"

Rus: .
"tilstand fremkalt av bruk av alkohol, narkotika eller annet rusmiddel, ofte kjennetegnet av hemningsløshet, oppstemthet eller sløvhet
"


Rusmidler er alle midler som gir deg rus, om du får dem av legen din, av kriminelle, eller som i ditt tilfelle, av ikke-kriminelle kriminelle.

Noen bruker rusmidler medisinsk, for eksempel benzodiasepiner mot panikkangst, men de blir fortsatt ruset.
Hvis du bruker benzo for å ikke ta andre midler, så ruser du deg på benzo.

Jeg skulle gjerne likt å høre mer om denne psykiateren. Er han klar over at du holder deg med slike enorme mengder rusmidler? Lurer veldig på hva hans erfaring er med å slippe å bli buret inne.
Og bare så det er sagt, jeg synes du burde fått slippe, men det er en helt annen sak.
Vis hele sitatet...
Psykiateren vet om mengdene rusmidler jeg har fortært. Vært åpen og ærlig og har journalført bruk av 10gram amfetamin i uken over flere år, det samme med hasjen. Det eneste som ikke har blitt journalført angående meg er bruk av GHB.. har aldri nevnt noe om det siden jeg aldri har fått utslag på urinprøver.. Er redd ghb’n kan være det som ødelegger for meg, at jeg ikke blir trodd på at alt var ment til eget bruk.