View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for at dere er engasjerte. Alt var tenkt til eget bruk, har hatt/har et ganske heftig bruk.. Grunnen til jeg skrev rusfri var pga jeg kan dokumentere det da jeg er innom legesentret og avgir urinprøve en gang i uka.. Har gjort det et halvår nå.. I starten fkk såpass mye benzo fra lege at jeg klarte å kutte alt det andre frem til prøvene jeg avga var rene. Etter det har det blitt mest medbringt urin, men har fortsatt dokumentasjon på plass. Grunnen til jeg ikke takler samvær med andre kriminelle er at jeg har opplevd flere ting som kidnapping, hjemmeran, titalls folk som har oppsøkt familien min osvosv. Har hatt fast jobb over 10år, har eget hus og ting på stell på utsiden av meg... Psykiateren min er ganske optimistisk på mine vegne med tanke på andre soningsforhold en fengsel.. håper mange tar feil ang psykisk helse og soning... takk foreløpig folkens, skal svare bedre for meg i morgen. Nodder på morfin nå så har tatt meg 2 timer og skrive dette. Blir spennene og se hva mangfoldet sier i morgen.