View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
På et tidspunkt sier du at noen svært få fikk tidlig tilgang - Så går du videre til å si at det er liste fristende å spille fordi "mange andre har fått et enormt forsprang". Jeg lukter personlig vendetta, eller noen som bare helt enkelt er litt butthurt over å ikke tjene penger på streaming selv. Det er helt vanlig at proffe streamere/spillere får tilgang før 'dødelige' - Det er bra promo for spillet og sånn er rett og slett livet.
Vis hele sitatet...
Det var flere waves med invitasjoner, og svært mange som fikk. Problemet var at nesten alle som fikk var streamere eller deler av Friends&Family (som vanligvis får invitasjoner utenom). Du sier at dette er bra promo, og jeg hadde vært enig om det ikke hadde vært for én ting: Blizzard latet som om dette var en "public preview", men i realiteten var det et nøye planlagt marketing-stunt. De genererte masse hype og fikk mange (inkludert meg) til å bli veldig engasjert i spillet. Så later de som om vi kan få muligheten til å spille, men inviterer bare et par utvalgte individer i stedet. Igjen satt titusener av skuffede fans, noe som var godt reflektert i antall poster i ulike fora for spillet.

Hadde Blizzard sent ut noen invitasjoner uten å si noe, så hadde vi sluppet hele dette oppstyret. Jeg spiller alle de andre spillene til Blizzard, så jeg har ingen vendetta mot selskapet, men jeg synes at behandlingen mot fans var så dårlig at jeg kommer til å stå over spillet i denne omgang.

@Dongerino: Takk for priskorrigering. Jeg trykket bare på "Buy"-knappen i battle.net-appen, og den valgte automatisk Origins Edition elns.

@Deadlock: Jeg synes det er mye morsommere å hoppe inn i et spill når det er helt fresht og fortsatt mye å oppdage. Siden folk har spilt siden i fjor, er det lite igjen å theorycrafte, easter eggs å oppdage osv. Derfor er jeg mer spent på å se hva de gjør videre. Om det lanseres en oppdatering som rister litt i balansen på spillet så kan det hende det er gøy å delta.