Tråd: Xbox One
View Single Post
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
196
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Dice sier at kinekten kan bli brukt til bf4 som er awsome og sony har ikke engang snakket om tuchpadden på kontrolleren... jeg føler de har motoet vi legger det til fordi vi kan. Jeg kommer til å kjøpe xbox one fordi online er billigere og pga titanfall. Jeg tror det kommer til å revlusjonere fps spill. Samme personebe som har laget de best cod spillene og noen folk som har vært med på å lage bf3... titanfall kan bare være bra! Syns også at kontrolleren til xbox er bedre. Btw hvos dere er cod spillere på konsoll så kommer ikke scuf til å modde ps4 kontrollene som er viktig for meg! Jeg var en EKSTREM playstation fan men etter at jeg møtte min venn xbox 360 har jeg byttet totalt mening! Sorry sony men dere tapte mot microsoft når 360 kom ut! :-/
Vis hele sitatet...
Jeg liker aldri når folk sier at den ene konsollen vant noe som helst. Sånn fra et rent gaming perspektiv, så er det eneste som er forskjellig: Kontrollerne, UIen og de eksklusive spillene.

Heller ikke av de nye konsollene har noen vist seg til å være bedre enn den andre, og det finnes ei ingen offisiell skala man ranker disse etter.

I ditt innlegg kommer det heller ei fram punkter om hvordan/hvorfor Sony "tapte" når Xbox 360 kom ut(utenom kontroll punktet som er rent subjektivt). Hvis man skal begynne med flisespikkeri på ting man knapt merker, så vil man se at hardwaren i PS3 var bedre enn Xbox 360.

Det er nytteløst å prøve å fortelle en Xbox bruker eller en Sony bruker at deres konsoll tapte(eller si at den andre konsollen er dårligere). De bruker konsollen fordi de liker den konsollen og er vant med den.

Men dette er en Xbox One tråd og derfor bør vi diskutere nettop den konsollen. Dette er ikke en Sony vs Microsoft tråd, og jeg ser ingen grunn, utenom utenom en markedskonkurranse du har ingenting å påvirke i, til å diskutere og sette disse konsolle opp mot hverandre.