View Single Post
Sitat av sneipen Vis innlegg
Jeg se hvorfor du mener det, men jeg er ikke enig.
Jeg anbefaler å sjekke ut podcasten jeg linker til, kan legge til denne episoden hvor dem prater litt om emne.
https://www.youtube.com/watch?v=iQOibpIDx-4
Høringen var som forventet. Enten lyver dem, eller så er de utrulig ukomponente. Samtidig så angriper de hva de kaller amatører, virker som dem ønsker å kneble diskusjonen. Som om de lager en liten boks, hva boksen inneholder vil de bestemme da de vil kontrollere narrative. Bruker trussel narrative, som det er kina eller russland som har teknologi.
Mer man undersøker emne, selv med skeptisk blikk vil du forstå hvorfor det virker usannsynlig at alt som blir observert er "black ops" hemmelige prosjekter. Som har pågått siden 40tallet, sikkert lengre.
Men, man kan bare spekulere. Uansett, pentagon er ikke rette plassen å få informasjon. Virker tvert imot, dem ønsker å tie "amatørene", som ironisk nok virker å vite mer enn dem som uttaler seg i høringen.
Jeg har 0 forhåpninger til at usa vil plutselig bli mer åpen, jeg tørr å vær mer optimistisk når det kommer til høringen brasil skal ha om ikke alt for lenge.
Uansett, det er ett interessant emne. Det er allerede en del dokumentasjon som er offentliggjort. Uk slapp en rapport tidlig 2000 tallet, konklusjonen dem kom frem til. Lite sannsynlig det er teknologi vi har utviklet. Dessverre har stigma gjort det vanskelig å hele tatt diskutere, skal lite til før man får konspirasjons teori argumentet til å ødelegge hele diskusjonen.
Vis hele sitatet...

Får inntrykk av at du allerede har bestemt deg for hva disse observasjonene er, noe som er et veldig dårlig utgangspunkt for å komme frem til sannheten.
Uavhengig av om man kaller det for UFO elle UAP, står U for uidentifisert og det er alt observasjonene er, en observasjon som vi så langt ikke har klart å identifisere hva er.

Man står selvsagt fritt til å spekulere i hva observasjonene kan være, men videoene er ikke noe bevis for noe annet enn at en observasjon av noe er gjort, basert på videoene kan ingen sikre konklusjoner dras.
Og skal man konkluderer med at observasjonen stammer fra noe utenomjordisk, da trenger man langt bedre "bevis" enn noen utydelige videoer av noe som tilsynelatende beveger seg veldig rask og gjør manøvreringer vi så langt ikke har noen forklaring på.