View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Nei det er snakk om to helt forskjellig type DMT. 5-meo DMT og n,n DMT. Dessuten hadde jeg ikke stolt en shit på noe syntetisk noe lenger, fordi etter darkweb ble poppis og med tidsutviklingen de siste 10 åra er det tusenvis av syntetiske varianter av de syntetiske variantene og man er prøvekaniner på en kjemisk sammensetning en ofte amatør som vil tjene penger på lave kostnader for seg selv har satt sammen.

Siden du har fått interesse for ayahuasca antar jeg at det er en dyp indre og spirituell reise du er interessert i og det vil du aldri få med syntetisk DMT. DMT du røyker er en rus som går over etter kort tid som mange har bare skikkelig ubehagelig mekanisk mindfuck på, mens ayahuasca er en reise på mange timer som tar deg gjennom en åndelig selvinnsikt så virkningen kan ikke sammenlignes.
Vis hele sitatet...
Det er N,N-DMT i ayahusca, det er også N,N-DMT som røykes mest. 5-MeO-DMT er en noe annerledes sak, selv om de to har likhetstrekk.

N,N-DMT er som regel ekstrahert fra planter. Lite syntesert DMT i omløp. Syntetisk betyr heller ikke farlig eller mindre spirituelt. Ren syntetisk DMT hadde jeg glatt foretrukket fremfor ekstrahert fordi man får med en del andre ting enn bare DMT under ekstraksjon som kan gi ubehag og uheldige bivirkninger.

Det at DMT-flash ikke kan by på noe dypt eller spirituelt er jeg uenig i. Ja, det er nok litt vel intenst og kortvarig, men prøv det nok ganger og du begynner å forstå noe. DMT er et universelt verktøy, den er vanskelig å definere, men den leverer det du behøver, som regel.