View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste du soppen alene eller sammen med noen, fler som ble dårlige?

Regner med den var tørket, så 2.5 g er ganske mye for en nybegynner.

Er normalt å bli dårlig og spy, men det skal jo gi seg etter ganske kort stund etter en begynner å trippe.

Kjenner du dem du fikk soppen av? Hør med dem hvor den kom fra og de har solgt mer av det. Informer om at du ble dårlig!

Fleinsopp blir jo gjerne plukket i naturen, så kan såklart ha sneket seg med en giftig sopp.

Jeg ville ha ringt legevakta eller gifttelefonen for å få tips og råd. Kjipt å være kvalm, men kan være det er en verre årsak for det. Feil sopp kan gjøre kjipe ting med kroppen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bilde av sopp asap. 2.5g er en solid dose du burde ha trippet skikkelig av d. kan beskriv trippen mer? kan være feil. kvalme kan også forekomme av flein i tillegg til rastløshet i kroppen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det kan være bare psykisk også.., siden første gang og du ikke helt hva du skal kjenne eller føle.

Første gang kan gi mye sømmerfugler i magen og ikke oppleves sånn en tror det skal..

Håper på at det bare er det, også fordi dem du har kjøpt det fra har gitt det til fler som har fått fin funk.

Men første gang, og alene, er ikke alltid den beste komboen.

Gi det en ny kjangs, men kanskje sammen med fler =) <3
Vis hele sitatet...
Takk🙂Ja jeg og vil tro det er bare det. Jeg var ikke alene det meste av tida, det var ei venninne sammen med meg men hun tok ikke sopp da.
Det var nok bare for stor dose, men riktig sopp