Tråd: Pcilocybin
View Single Post
Sitat av 8fit Vis innlegg
Har tenkt å prøve psilocybin i terapeutisk sammenheng i selvbehandling av behandlingsresistent depresjon.

Siden jeg ikke får skaffet ren psilocybin, så må jeg bruke fleinsopp.

Har prøvd 3 ganger i veldig små mengder, men uten effekt. Jeg ønsker ikke en heftig tur, så har helt sikkert begynt for lavt.

Sist gang prøvde jeg 0,75g utrørt i te med honning. I beste fall merket jeg en svært svak hodepine og ble litt trøtt.

Slik jeg har lest litteraturen, er 0,75g definert som en lav dose. Jeg tok det med en person som er rundt 60 kg. Begge på tom mage. H*n fikk heller ingen effekt.

Skjønner at det å spørre om doser er svært individuelt, derfor har jeg også startet veldig lavt.

Hva tenker dere om å prøve 2g? Synes det er merkelig at 0,75 ikke skal gi effekt whatsoever på 2 personer. Eller er det ikke det? Merk at det er snakk om en terapeutisk dose, ikke en skikkelig sopptur :-)
Vis hele sitatet...
Sitat av Arbeidende kapital Vis innlegg
Å anbefale en uerfaren bruker å stappe i seg 5 gram fleinsopp er galskap. Du er åpenbart ikke egnet til å gi råd.

Ikke lytt til @ irishstylish sine råd.
Vis hele sitatet...
Hvis h*n faktisk ønsker en transformerende opplevelse så er det bare store doser som gjelder. Etter en viss mengde sopp så kommer du til samme sted mentalt. Så lenge han har alprazolam med seg så går det helt fint da man når som helst kan avslutte trippen. Hvis målet er å se veggene puste så hadde jeg hørt på ditt råd, men OP er åpenbart etter en livsendrede opplevelse da h*n sliter mentalt.