View Single Post
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Du er dum du kan skrive så mye urelevant dritt du vil men så lenge du ikke tar opp hoved problemet. Som er at selv om vi vet hvordan vi kan gjøre ting bedre så er det mange som tjener jævlig godt på at det ikke blir det. Så simpelt er det faktisk og de som gjør det de blir fortalt uten å stille spørsmål de tjener også på det ved å få lov til å beholde stillingen sin. Makten ligger ikke hos de som vil gjøre ting bedre og demokratene og republikkanerne er bare et misvisende skuespill som mesteparten av politikk. Du har vell hørt om splitt og hersk? Og ja joe biden er ganske senil kjenner igjen det fjerne blikket i øynene hans som jeg kan se med mine 2 øyne kan flere ting enn bare å lese 'fakta'
Vis hele sitatet...
Det kan hende du synes jeg bare er en dum, naiv idealist, men jeg tror det er håp for forbedring i verden selv om det alltid er grunner til at ting er som de er.

Sitat av *pi Vis innlegg
Ja, og det tror jeg er fordi du blander sentrale begreper som konsekvens og årsak, som ganske nøyaktig betyr det motsatte av hverandre. Hva med å kommentere det og prøve å oppklare? Hvis det faktisk er et mål å oppklare?
Vis hele sitatet...
Hvor er det jeg har blandet disse begrepene?

Sitat av *pi Vis innlegg
Nei vettuva. Når du slenger ut påstander om "utallige potensielle skrekkscenarier" så er det faen ikke min jobb å google meg frem til hva du mener med det. Det er ikke sånn det fungerer.
Vis hele sitatet...
Men herregud, det er jo totalt åpenbart at polarisering vil medføre utallige potensielle skrekkscenarier, hvordan i all verden skal jeg vite at jeg faktisk må gi deg eksempler på dette?

Sitat av *pi Vis innlegg
Du trenger ikke forklare meg hva polarisering er eller hvorfor det er negativt. Jeg forstod bare ikke hvordan dette er et argument for at Biden er dement, eller hvordan hans presidentskap så langt har bidratt til denne polariseringen. Jeg forstår fortsatt ikke det, hovedsaklig fordi du ikke gidder å oppklare begrepsbruken din. Tror ikke vi kommer lenger.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting med det faktum at Biden kanskje er dement! Det som er hele poenget mitt er at det er veldig mye som peker i retning av at han ikke er ved sine fulle fem, og at dere ikke er i stand til å innrømme det. Vi sporet inn på polarisering fordi jeg mener polariseringen som har utviklet seg er grunnen til at dere kvier dere for å si noe negativt om "deres" side.

Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg googler gjerne for å dokumentere mine egne påstander. Jeg gidder ikke google "utallige potensielle skrekkscenarier som er en konsekvens av og/eller årsak til Biden og/eller omvendt" hvis ikke du gidder å si hva det egentlig er du påstår. Din påstand - ditt ansvar å argumentere og belegge. Sånn funker det.
Vis hele sitatet...
Hallo? Det blir seriøst som å si at lett tilgang til skytevåpen kan skape ufattelig mange farlige situasjoner, så forventes det at man redegjører for hvorfor og hvordan?!