View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Om han så blir kognitivt ubrukelig på Trump-nivå over natta, er han fortsatt mindre bekymringsverdig enn Trump var. Personligheten og temperamentet hans er rett og slett slik at det er mindre fare for at han gjør noe akutt idiotisk. Jeg stoler også noe mer på folkene rundt ham, enn på de Trump omga seg med.

Jeg greier rett og slett ikke å bekymre meg alt for mye.
Vis hele sitatet...
Om USAs president er senil er ikke dette bekymringsverdig og det er i grunnen greit fordi "Trump var verre"? Lol.

Spør du meg er jeg fristet til å tro at noen med hensikt og over lang tid senker vanlige borgere sin terskel for hvor inkompetente politiske ledere de kan akseptere #tinfoilhat
At splittelsen mellom sidene i USA blir større og verre er det i hvertfall ingen tvil om. Sprøtt å være vitne til.

Sitat av stepry Vis innlegg
Trump representerer høyresiden, Biden representerer venstresiden. De aller fleste på venstresiden omtaler seg selv som empatiske og forståelsesfulle, men alt jeg har sett over de siste årene er at begge sider oppfører seg elending (i forhold til å være løsningsorientert fremfor å krige). Jeg føler nesten at arrogansen til venstresiden har gjort at høyresiden har brukt Trump til å få ut frustrasjon.
Vis hele sitatet...
Som om jeg skulle sagt det selv, hadde jeg vært flink nok til å formulere tanker! Enig.