View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Hvis du faktisk er interessert i denne hendelsen så har jeg gitt alle kildene du trenger over.
Vis hele sitatet...
Niks. Du har lenka til timeslange youtubevideoer, og vage avisartikler. Det er med all tenkjeleg respekt å melde ikkje kjelder. Du bør greie å vere langt meir konkret.

Forøvrig svarte du ikkje på nokon av spørsmåla mine, som t.d. kva du legg i unormal stråling...
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Hvis du ser det jeg har nevnt over av kilder så kan du bla høre og se han som hadde vakt på radar uttale seg.
Vis hele sitatet...
Ja, da er vi tilbake på påstander frå enkeltpersoner - som uttaler seg om det du påstår er klassifiserte hendinger, utan at dei får straff...?
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Kort fortalt sovjet fly og allierte fly oppfører seg veldig standard på radar. Ingen overraskelser i bevgegelse mønster.
Vis hele sitatet...
Dette er falsk dikotomi. Det er andre alternativer enn fly og aliens. T.d. radarfeil, at operatør faktisk tok feil, også viare. Eg har vel og gjort klart eit par gongar at det er interessant å vite kva som har vorte gjort av undersøkelser? Kanskje eg skal sitere meg sjølv:

Har dei? Så vidt eg har fått med meg har dei publisert videoane med konklusjonen at dei ikkje har svaret. Dei har ikkje sagt noko om innsatsen dei har lagt i å finne svaret. Dei har ikkje publisert resultatet av undersøkelsane dei har gjort, eller metodikken dei har nytta.
Vis hele sitatet...
Ja, eg skreiv faktisk nettopp det for eit par innlegg sidan.
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
At man kan se et objekt på radar som beveger seg unormalt ifhorhold til et fly samtidig som man kan fysisk se lyset fly nær basen burde gjøre de fleste interessert i denne hendelsen.
Vis hele sitatet...
Jamen...

Eg har ein rosa enhjørning i garasjen. Den er ganske kul, og av og til lyser den i mørket. Alle bør komme å sjå på den. Men den er litt sky, så det hender den er usynlig.

For hule helvete, dette er ikkje matnyttig. Du argumenterer ikkje, du poster en haug lenker, og når folk eksplisitt etterspør argumentasjon er du butthurt for at vi ikkje religiøst trur på deg?

Så la meg spørje igjen: kva skal til for at du skal endre meining?