View Single Post
Jeg prater en del med meg selv eller tenker høyt. Surrer rundt hjemme og kommer på ting og sier høyt "åja det må jeg huske å kjøpe" eller "der lå den ja hehehe begynner å bli glemsk jeg, har du liggi der hele tiden du " eller "fader rullan så kaldt det er i dag nå skal jeg ta å lage meg noe varm og god mat! "
Akuratt nå sa jeg "ja det er ganske lættis" høyt fordi jeg tenkte at det jeg forteller sikkert høres litt skrullete ut Tankene glipper ut av meg uten at jeg bevisst gjør det og går jeg å handler i butikken kan jeg si "ja stemmer agurk nei det må jeg ikke glemme! " eller "så mye folk det var her a" eller "brød, potetgull, skinke åh hva var den siste tingen?"

Snakker ikke høyt men mumler rundt for meg selv uavhengig om det er andre mennesker tett nok på til å høre det eller ikke. Når jeg var liten var de voksne som snakket med seg selv noen jeg tenkte var skrullete så er jeg en liten skrulle eller snakker dere også med dere selv? Hvor vanlig er det og fins det noen teorier på hvorfor og hvem som snakker med seg selv og ikke?
Sist endret av MittBrukernavn; 13. oktober 2021 kl. 17:48.