Tråd: Tagge t banen
View Single Post
NZB's everywhere
crf21's Avatar
18
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Og husk å ta bilde av mesterverket ditt. De setter vognene i hall omtrent med en gang og vasker dem nettopp for å gjøre det mindre attraktivt å tagge.

Aaaah, rundt millenniumskiftet da vi holdt på. Ingenting var som det rushet av å «bombe» banen eller endelig malt en wholecar man hadde planlagt. Og concept, hvis noen husker dem. En torpedovektergjeng under falken mener jeg å huske. Historiene gikk rundt om brukne armer og bein på de som ble tatt. Jeg slapp heldigvis unna uten noen gang å ha blitt tatt, men det var mange jeg kjente som måtte vaske eller gå med avisa i titalls timer samfunnstjeneste. En annen bekjent fikk også «crewet» sitt planta utover forsiden av A-magasinet. De fikk over hundre tusen i bot hver.

Jeg må innrømme jeg liker tagging jeg. Og graffiti. Alt er bedre enn grå vegger. Bare hold deg unna privat eiendom, og med privat mener jeg mannen i gata, ikke firmaer.

Fuck Oslo sporveier
Vis hele sitatet...
All Living Legends <3

Ville satt opp noen finer plater ett egnet sted å fått øvd in litt can-control først. Man kan være flink med pen&papir, .. men helt udugelig med sprayboks. Så sørg for at du er god nok til at du ikke angrer på hvor støgg piecen ble etterpå. Åja, ta bildet. Og ta med en kompis
Sist endret av crf21; 19. juni 2021 kl. 19:20.