View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Selvom jeg ikke er ute og kjører lenger har jeg vanskelig for å si at ruskarrieren min er over. Det er alltid mulig, og et alternativ, for meg å havne på kjøret.

Jeg står på medisiner.
Jeg har sprukket så utrolig mange ganger.

Men man kan få en viss kontroll på uvanene sine, og ting går definitivt mye bedre med meg nå som jeg har ting /mennesker/kjæledyr å holde meg edru for. Ansvar, tror jeg man kaller det

Hva som startet hele kjøret er vanskelig å si.
Jeg tror det var miljøet hjemme og det helt knuste forholdet mitt til en nøkkelperson i husholdningen som var den underliggende årsaken. Til at jeg tidlig begynte å være mer ute enn hjemme.

Den utløsende årsaken var vel da jeg fyttet hjemmefra og ikke lenger hadde noe som stoppet meg fra å gjøre hva faen jeg ville uansett hvor selvdestruktivt/korttenkt det var. Det hjelper å ha en gjeng med likesinnede rundt seg som fasiliterer rusdrevet oppførsel.
Og så, som en snøball som ruller ned et jævla fjell vokste problemene.
Vis hele sitatet...


My man, jeg vet heller ikke hvorfor du endte opp der du gjorde eller hvor jeg skal med dette, men jeg synes at tross i elendige valg så virker du som en særs reflektert fyr jeg liker å lese innlegga til. Du gir meg også alltid KP når jeg virkelig byr på meg selv i form av å gladlig innrømme at jeg har fotfetish foreksempel. Hvis det stod i nekrologen min at han døde som en fotfetishist så tenker jeg at jeg ikke er så flau like vel, haha!

Men rock on cowboy, du har sikkert gjort mye faenskap men bak der tror jeg det skjuler seg en skikkelig kjernekar!