View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har seg sånn at jeg var psykt dårlig en gang og suicidal, men jeg får ikke noe hjelp ved å konktakte helsevesenet selv (dette har jeg erfart masser av ganger desverre) så jeg fant ut at det var en lur ide å få politiet til å kjøre meg på legevakten istedenfor. Derfor skrev jeg på nettet noe alla "jeg har lyst til å drepe noen imorgen" "alt er planlagt blablabla" for de som lurte så ble jeg kjørt på legevakten av politiet, men jeg har nå også desverre blitt anmeldt for disse "truslene som er egnet til å fremkalle alvorlig frykt" som de kaller det. Jeg visste ikke at det var ulovlig å skrive at man hadde lyst til å drepe noen.. Hva om jeg faktisk hadde svært mye lyst til å drepe noen og så skriver man om det på nett for å få hjelp før man dreper noen, da tørr man jo ikke gjøre det da fordi man bare risikerer anmeldelse...
Vis hele sitatet...
Det blir litt samme som at du skulle sendt en melding til en random person og skrevet ''Fyfaen jeg fikk lyst til å bryte meg inn i huset ditt mens du sover å drepe deg'' Du skjønner at det er grunn til bekymring? Du skjønner at den personen da hadde ringt politiet fordi hen var livredd? Så hvilken forskjell utgjør det du skrev da? du truet bokstavelig talt om å drepe fremmede personer, jeg hadde vært livredd.