View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det må være kjipt å føle at du må nærmest trygle om hjelp før du får det? Jeg skjønner på en måte reaksjonen din, den kommer vel av frustrasjon - men at politiet anmelder deg for noe som potensielt kan sette andre mennesker i fare er vel i seg selv ikke så rart. Som sagt, skjønner reaksjonen din. Tenker likevel at det er noe en må kunne stå for, har du forklart situasjonen din ovenfor dem? Du har vel ikke navngitt noen, eller?

Håper det ordner seg for deg, det her høres ut som en veldig kjip situasjon i utgangspunktet, så at det skulle eskalere sånn er jo veldig leit. Får jeg spørre om det var lenge siden du var i behandling?
Vis hele sitatet...
Ja jeg har vært å tryglet om hjelp på legevakten mange ganger uten å få noe hjelp.

Jeg navnga ingen personer.

Nei selv om jeg ble ufør pga psyken som 18åring så har jeg aldri gått til psykolog. Dps nekter å hjelpe og mener jeg bare skal ha kommunal hjelp, men kommunal hjelp blir jeg ikke bedre av og det er ingen behandling. Jeg har lyst til å bli frisk nok til å jobbe og sånn men det går ikke uten behandling.