View Single Post
Trådstarter
149
Sitat av hideout Vis innlegg
Du må nesten lese hva jeg skriver da, det blir fortsatt solgt endel standard røyk, som jeg anntar er det dere snakker om på gateplan. Men for de fleste som har en dealer så er det ingen kunst og få tak i god hasj i Norge idag. Du vil få tak i dårlig kokain i colombia og..... Før i tiden forsvant det meste av god røyk i Oslo mens de sendte resten videre, nå finner du god røyk i de minste bygdene rundt om..En av de største leverandørene av hasj det siste tiåret er vel cappelen. Les deg opp på saken, han har alle de beste kvalitetene som er tilgjengelig for bulk kjøp.

Alltså, ei hasjplate er jo ikke 100% narkotikum, det skjønner vel de fleste. Bonden putter ting inni der som ikke har noe med hasj og gjøre, og det HAR skjedd enkelte ganger at folk har blandet inn rett og slett kjipe ting for og øke vekten. Men det representere absolutt ikke den meste hasjen som du finner i Norge den dag idag.

Du snakker som om dette er veldig vanlig. Og du snakker om at du røyker ikke hasjen her til lands grunnet forurensing. Da er det for meg ÅPENLYST at du ikke kan mene de tinga bonden putter inni ei hasjplate på produksjonsnivå. Det du snakker om er det jeg nevnte tidligere, "Soap Bar". Det er en type hasj som f.eks finnes mye av i England for der gir de faen, så lenge ting er billig. Men jeg har kun sett det 1 gang i Norge, og det er av den enkle grunnen at du ville ikke fått solgt det her.

"Undersøkelser som er gjort av Kripos i Norge, har vist at THC-innholdet i cannabisprodukter som hasjisj har økt markant de siste årene." "Samtidig ser man beslag av sterkere hasjisj enn før, med styrkegrad opp mot 20–30 prosent THC, sammenlignet med 5–10 prosent som var vanlig i mange år." Som tidligere nevnt, hasjen tilgjengelig i Norge er mye bedre nå enn hva den var før. Den der undersøkelsene til kripos føler jeg samsvarer dårlig med hva du hevder.
Vis hele sitatet...
Ja jeg forstår hva du mener. Men det er nok veldig utbredt. La oss si jeg har kapasitet til å kjøpe 100kg med den beste hasjen man får tak i. Og jeg har røykt slik før. Det er alvorlig bra shit.

Så tar jeg å blander de 100 kg med 40kg syntetisk hasj. Den hasjen vil fortsatt være veldig veldig god med mye høyere profit og de aller færreste brukere ville merket noe som helst.
Og for 99 av 100 brukere vil den lukte god hasj smake god hasj og være veldig fornøyd med kjøpet.
Hvorfor skal jeg ikke gjøre det? Viss formålet mitt er å tjene penger. Og jeg i tilegg kjøper inn amf å heroin som jeg gjør det samme med blander ut med andre stoffer for å få høyere profit.

Selfølgelig skjer dette ofte.

Og da vil jo thc nivået på de testene du snakker om som kripos tar av hasj fortsatt være veldig høyt selvom hasjen er blandet ut.

Eller la oss si jeg kjøper 100kg av beste vare man får tak i og blander ut med 25kg syntetisk hasj. Nesten ingen da mener jeg ingen brukere vil merke dette og alle er fornøyd. Og når kripos tester det vil det være fortsatt veldig veldig høyt thc nivå.
Sist endret av merk; 21. september 2016 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.