View Single Post
Sitat av Drift Vis innlegg
Tenkte det samme. _abc_ burde seriøst roe seg ned. Hva vet han om hvordan dette forgikk? Det er greit å være kritisk, men å komme med eksempler som at hun sitter bevisstløs med en sprøyte i arma med barna tilstede? Hvor kom det fra liksom?
.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne diskutere, kritisere eller mene hva du vil, det er din rett - slik jeg også har rett til å mene det jeg gjør.

Men skal du først kritisere så er det jo veldig greit om du retter kritikken dit kritikken hører hjemme? Det med nåla i armen kom ikke fra meg. Det som kom fra meg var en kommentar om jeg hadde lest at hun har røyka heroin og en annen tråd som faktisk er fra i år om at hun røyker kokain.

Jeg har ikke sagt et eneste ord om at hun ruser seg med barna tilstede, så akkurat det kjeften får du rette til andre. Jeg står for det jeg skrev.

Ts er under etterforskning for omfattende salg av narkotika ifølge henne selv. Vi her inne vet jo at hun har forklart at hun ikke bor i et narkoreir, men at hun og familien sammen, inkludert barnefaren. Vi vet også at hun bruker mdma, hasj, sobril - kanskje over lovlig grense - og at hun også ble tatt med lsd. Og at summen av beslaget kanskje er mer enn hva som regnes til "eget bruk".

Hva som er regel og hva som er vanlig i slike saker vet jeg ikke sikkert da jeg hverken er jurist eller har personlig erfaring på linje med dette konkrete tilfellet. Men jeg har sett saker hvor barnevernet har blitt blandet inn - og det er saker som i det minste utifra beslag og blodprøver nok vil regnes som mindre enn denne saken. Derfor sier jeg det en gang til. Det beste ts nå kan gjøre er å roe ned. For sin egen del og for barnas del.

Det handler ikke om å tro at man kan leve et feilfritt liv - det handler om å leve livet såpass greit at en ikke trenger å sone om en har ansvar for 2 barn. Det bør være overkommelig for de aller fleste av oss. Jeg har heller ikke sagt at ts må for all fremtid bli nykter og aldri mer røre rus. Det jeg kommenterte var at det var en tåpelig handling å kjøre rundt med bilen "full av drugs" - hun har flere enn seg selv å tenke på tross alt. Og jeg kommenterte at hun kjørte med thc i blodet og kanskje også sobril over tillatt dose. Det ville jeg påpekt til alle som setter seg bak rattet og som ikke er 100% nykter. Å være nykter når en kjører er faktisk vår plikt som . Da teller man heller to timer ekstra enn to timer for få.
Sist endret av _abc_; 14. juni 2020 kl. 20:14.