View Single Post
Jeg er jo ikke ute å kjøre. Omg klarer dere å lese speedfreaks? Nåla i armen? Wtf jeg går på pisseprøver liksom �� aldri prøvd sprøyter og bruker ikke masse rart.. Jesus Kristus. På hvilken måte driter jeg nå i ungene mine? Jeg dreit meg ut, men sier jo at jeg ordner opp så best jeg kan. Hva mener dere jeg skal gjøre fremover? Hate mrg selv for at jeg ble tatt med mdma? Jeg skal ikke gjenta feilen om det skulle være tvil.

Kan ikke dere fortelle meg hvilken rus jeg velger?? Jeg må bruke sobril pga en sjelden type angst. Dette er ikke et misbruk. Promillen på bilkjøring blir bare høy fordi hasjkalkulatoren er helt elendig da thc frigjøres veldig ujevnt

Holdningen min er ikke at barna mine ikke trenger moren sin. Poenget mitt er at de ville hatt et stabilt bra liv om jeg var død også feks. Er ikke den eneste de har. De har mange sterke mennesker rundt seg

Siste kommentar: personen som tystet eller hva man kaller det sa ikke sannheten om meg. Påstanden er at jeg selger med en annen som ikke er barnefar og at det selges fra min bolig. Det er ingen sannhet i disse påstandene. Det er noen som har kastet meg fordi de har blitt stoppet eller lignende.
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 03:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.