View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ja slik er realiteten. Du får forsøke å være på utkikk etter billigere bolig evt. leie mindre og billigere. Eller så må du nesten bare venne deg til at slik blir det fremover. Naturligvis så kan ting endre seg, kanskje om et år eller tre så er helsen din langt bedre enn den er idag og da kan du kanskje ha deltidsjobb?

Du får se stort på det, det ville vært ennå verre om du ikke fikk innvilget ung ufør. Da ville du fått nesten 4.000 kr mindre per måned. Og du ville fortsatt ikke ha rett til bostøtte.
Vis hele sitatet...

Ja! Det som er greit er at man får ta kurs/utdanning osv. selv om man er ufør. Så nå har jeg tenkt å prøve å få til en slags utdannelse. Synd at jeg havnet fra et NAV kontor med behjelpelige kuratorer og saksbehandlere, og over til et som prøver alt dem kan å motarbeide klientellet.

Det har vært sak om det kontoret i avisen om hvordan flere ble forskjelsbehandlet. Husker desverre ikke mye av artikkelen og konkret hva det gjaldt. Men jeg har kun dårlige erfaringer derfra. Så håper jeg treffer på en grei saksbehandler på statlig side nr jeg nå skal prøve meg på utdanning, mulig noe tilrettelagt.
Sist endret av Naturgrønn; 30. november 2018 kl. 16:13.