View Single Post
Megahurtz
23732's Avatar
864
Sitat av BrageP Vis innlegg
Windows er som oftast førehandsinstallert med dei drivarane som trengst for å få maskinvaren til å fungere. GNU/Linux må ein som oftast installere sjølv. Skal du samanlikne må du anten samanlikne to ferdige installasjonar, eller ein installasjon av begge operativsystema. Å samanlikne ein ferdig konfigurert installasjon av Windows med ein installasjon av GNU/Linux er ikkje rettvis.

(Sist gong eg installerte Windows på min PC fungerte ikkje nettverkskortet, og eg måtte dessutan laste ned drivar for skjermkortet for å unngå ei oppløysing som var heilt horribel.) På GNU/Linux har eg maskinvare som fungerer rett ut av boksen.

Til OP: Kvifor låse deg til Ubuntu? Det er mange andre der ute som er minst like gode. Linux Mint, Debian. Mageia, OpenSUSE, osb. Last ned nokre livecdar, test dei opp mot maskinvaren din for å sjå at alt fungerer, og så kan du installere.
Vis hele sitatet...
Ubuntu er jo laget for å være mest mulig enkel og brukervennlig og kjernen er stappet full med drivere, så hvordan TS ikke klarte å få nettverkskortet sitt til å fungere er utrolig.