View Single Post
Sitat av Ruth Beate Åse Vis innlegg
Det stemmer nok at jeg nå har inntatt en offerrolle. Jeg er lei meg og sint. Jeg har kjent i det siste et skrikene behov for nærhet og sex. Det er først nå. Jeg var ikke i offerrollen i helga, forrige mnd, eller i sommer. Jeg har stått på. Hva gjelder tilbud så er det vanskelig. Man kan lese i lokalavisa omtrent hver dag nå hvordan ene tilbudet etter det andre legges ned. Siste nå var vel et fotballag for asylsøkere. Jeg ringte etter noe og ble møtt av ei som sa beklager, men dette tilbudet måtte vi legge ned, ring din fastlege

Jeg har vært rusfri siden september 2021. Jeg har ikke hatt sex siden da. Lysten på sex har veltet over meg nå, nyktersex er det mange år siden jeg har hatt. Jeg savner menn og jeg savner pikk noe veldig.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er vakkert at du er åpen og ærlig om at du har inntatt en offerrolle. Veldig mange som ikke klarer det.
I tillegg så sier du noe om følelsene som du har. Og det er også veldig bra.
Etter hva jeg forstår så er det sex og nærhet du er ute etter? Hva med å bare lage en Tinder profil og skrive kort og greit at du er på jakt etter litt pikk?

Utover det så er det dessverre mange tilbud som frafaller og slikt. Og det er kjipt. Allikevel så er det garantert noen tilbud igjen. Hvis du er hypp så kan jeg forsøke å finne frem noe til deg. Bare send meg en melding, for det avhenger av hvor du bor. Så kan jeg søke opp og finne et par svar for deg.
Har selv vært rusfri siden desember 2021, så kjenner meg godt igjen i mye av det du sier noe om. Har dog hatt tilgang på nærhet og sex. Men, ellers så er det tungt med ensomhet og de tingene der.

Mener på ingen måte å være vanskelig eller dust, men jeg får inntrykk av at det beste du kan gjøre er å ta litt tak og initiativ til å skape den forandringen du ønsker selv. Er rett og slett ikke noe som helst som kommer uten litt egeninnsats.
Og noen ganger er det behov for litt assistanse og et spark bak for å skape den forandringen....og den forsøker jeg å gi deg. Også er det opp til deg om du vil ta den imot eller ikke.
Ønsker deg en god kveld