View Single Post
dette med junkie er faktisk veldig gjenkjennbart for meg, dvs, det var veldig gjenkjennbart da jeg var på nybegynnerstadiet, akkurat som du er nå. Sånn alt i alt skriver du og høres ut som en mye yngre Equimanthorn, som er ganske morsomt. Det har kanskje noe å gjøre med at en av dine største frykter er å bli sånn som du beskriver, jeg hadde det akkurat på samme måten og fikk akkurat de samme bildene i hodet som du gjorde, særlig på LSD. At du i en annen tråd prata om at du hang mye med eldre som ungdom og sånn jammer veldig mye med hva jeg selv gjorde så there's that. Nå har jeg prøvd stort sett alt du er redd for og det er helt andre ting jeg sitter og noier for i dag, for psykedelika vil til syvende og sist vise deg at trips ikke bare skal være rosenrøde hvis du tenker å gjøre karriere som psykonaut. Med det sagt så menes det ikke at man skal gå gjennom bad trips bare for. å ha det jævlig, men nå kjenner du litt på hvordan det er å trippe hardt, og jeg vil tippe det satt deg ut ganske greit. Psykedelika brukt rekreasjonelt vil til syvende og sist vise deg sider av deg selv du ikke tenker over, få deg til å føle følelser du fortrenger og noen ganger er deilig og komme helskinna ut av noe som for mitt vedkommende bare føles som en mental beatdown hvis ender i endeløs lykke, takknemlighet og at man får ting i perspektiv. Jeg snakker av erfaring, jeg er en sånn kar som tok heroiske doser (vi snakker 10 gram sopp og 700 mikrogram syre), da snakker man harde trips da! Jeg har som mål om å gjøre noe sånt igjen, men jeg blir ikke yngre med åra jeg heller, og det er litt av greia med psykedelika. Utover det, følte du at du lærte noe av det eller fikk noe ut av det på en annen måte?

Når det kommer til spørsmålene dine så ser vel menigmann på psykedelika som noe rare greier man ser rare greier på. Litt generasjonsforskjell er det nok, men jeg tror basicbros og basicbitches som på overflaten kjenner greia ser på det som noe skummelt okke som, men jeg tror troen på at man risikerer å hoppe ut av vinduet osv begynner å bli ganske avleggs tankegang, en tankegang forbeholdt boomers.
Sist endret av equimanthorn; 6. oktober 2020 kl. 22:42.