View Single Post
Hm... aldri merket noe slik.. eller jo kanskje

første gangen jeg røyka noe som helst var i USA, da vi røykte pot. (er vist ganske normalt der), ivertfall, først røykte vi et par jointer (mens vi kjørte (skummelt)) merka ikke noe skikkelig da syntes bare det smakte godt.. hehe. Men så senere på kvelden etter en halv liter vodka (takket være søskenbarnet mitt) så gikk vi hjem til han og han fant frem en meget pen pipe med masse farger etc. Vi gikk ut i en bil å røykte et par fulle piper, gikk en hallvtimes tid så smalt det sykt i hode mitt mens jeg satt ved pcen og spilte på neopets av alle ting.

Det var sykt ekkelt, jeg ble livredd for tingene på skjermen da jeg følte de kom ut etter meg. Jeg klarte slå av skjermen, å komme meg oppå sofaen. følte det tok meg evigheter... Så når jeg endeli fikk lagt meg på sofaen satt jeg å søskenbarne mitt å så på tv. noe musikk program med masse farger (noe som ikke hjalp på humøret) jeg spurte om han kunne slå av tv, så gikk han å la seg
Der lå jeg alene på sofaen i mørket, det var skummelt, hørte hele tiden rare lyder og syntes jeg så folk utafor vinduet. Men jeg fikk da roet meg etter enstund og slappet av.

Plutselig begynte føttene mine å "dirre" helt ukontrolert, ekkel følelse, jeg rista føttene så sluttet det noen sekunder. Etter ca 4-5 slike "anfall" klarte jeg ikke bevege føttene i det hele å di lå å dirret, ble sykt dårli å måtte dra føttene etter meg over gulvet inn til dassen hvor jeg tømte magen grundig. Endte opp med at jeg fikk blackout og sovnet bang der på gulvet med dassen.

Det var meget skummelt å oppleve men har ikke merket noe etterpå