View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har ADHD regner jeg med? Etter hva jeg har forstått kan folk med ADHD blir både trøtt og energisk av amfetamin og kokain, stemmer dette eller er det variabelt fra person til person?
Vis hele sitatet...
Har ikke adhd nei 😅. Var bare ekstremt hekta. Snorta ca 2-3g om dag. Grovt regnet snorta jeg og eksen opp mellom 30-40k måneden i 2018. Til og med nå når jeg kun snorter et par ganger i måneden så hender det seg ofte at jeg sitter å gjesper etter å ha snortet cola i 3-4 timer. Blir tent, men samtidig trøtt. Kan fortsatt snorte cola og legge meg, men ikke i nærheten av de mengdene jeg klarte før 😂. Å jeg kjøper aldri dårlig kokain, så er ikke derfor heller.

Sitat av Marriese Vis innlegg
Har noe med toleranse å gjøre, han sa "når han var på sitt verste" etterhvert vender kroppen seg til det. Jeg har ikke ADHD, og når jeg "var på mitt værste" med amfetamin kunne jeg ta bortimot halvannet gram om dagen, etter hvert så klarte jeg å spise og sove selvom jeg nettopp hadde tatt en brøytekant. Kan trygt si at jeg er glad for at de dagene er over.
Vis hele sitatet...
Er lettere å kakke et par striper enn å lage mat desverre. Ihvertfall for min del. Jeg kunne fortsatt spise på både kokain og amfetamin, men klarte aldri å ha i meg nokk mat. Glad de dagene er over jeg også 😂. Var så knekt psykisk og undervektig når jeg ga meg at folk rundt meg vurderte å kjøre meg på sykehuset
Sist endret av dnbalex; 26. juni 2019 kl. 15:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.