View Single Post
Skaffet meg nettopp ein USG og ordnet IGMP snooping. Kommer meg nesten like langt som personen over meg; "TV-portalen laster" også vises antall sekunder gått, fram ~120 før den gir beskjed om at "TV-portalen er utilgjengelig for øyeblikket".

Har også ein ZyXel GS1920 switch, fordi eg trengte ekstra porter og eg liker å kjøpe ting eg ikkje burde kjøpe.
Eg veit at oppsettet fungerer uten USG kor eg bruker FMG som ruter, men vil gjerne ha tre grønne sirkler i UniFi (Neida).

Er det noen som har nokon som har Tafjord, som også veit kva VID eg trenger?
Skal eg bare sette VID i USG konfigurasjonen?

Sitat av sciencefyll Vis innlegg
Skaffet meg nettopp ein USG og ordnet IGMP snooping. Kommer meg nesten like langt som personen over meg; "TV-portalen laster" også vises antall sekunder gått, fram ~120 før den gir beskjed om at "TV-portalen er utilgjengelig for øyeblikket".

Har også ein ZyXel GS1920 switch, fordi eg trengte ekstra porter og eg liker å kjøpe ting eg ikkje burde kjøpe.
Eg veit at oppsettet fungerer uten USG kor eg bruker FMG som ruter, men vil gjerne ha tre grønne sirkler i UniFi (Neida).

Er det noen som har nokon som har Tafjord, som også veit kva VID eg trenger?
Skal eg bare sette VID i USG konfigurasjonen?
Vis hele sitatet...
Når du fem timer seinere får vite at port1 til port2 er for TV og port3 er bare for internet på hjemmesentralen når du har aktivert bromodus. Damn. XD

Da var jo det løst da!
Sist endret av sciencefyll; 1. mars 2017 kl. 10:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.