View Single Post
Sitat av LsdLady Vis innlegg
Hei dere!
Jeg vil fortelle dere om min første og siste Mdma (rent, pulver) opplevelse.
Jeg har hatt knips mangen ganger, men så var det en dag vi ikke hadde knips og da var det en som hadde Ren mdma, så jeg tenkte jeg skulle ta dette i en dropp, jeg hadde kansje 0.1 i.

Hele turen husker jeg ikke, men jeg husker jeg ikke likte stoffet så godt..
(Men elska knips)

Poenget er det som skjedde etter på ..
Jeg hadde en jævla fuckings heavy nedtur i ei UKE etterpå.
Jeg ble skikkelig suicidal, knuste kaffimaskinen til mor for vi kranglet, jeg hadde faktisk planer om å ta livet, jeg ringte til en sånn tlf du kan ringe til for hjelp om sånne ting osvosv.
jeg var så UTROLIG deppa og lå bare å gråt hele tiden.
Så var det noe annet som skjedde som jeg enda lurer på den dag i dag:
Jeg hadde ekstreme rykninger, som gjorde vondt fra topp til tå, de var så brutale det så ut som jeg hadde tics i hele kroppen, jeg hadde 5-6 tics om gangen, så stoppet det, så gikk det kansje 15 minutter så begynnte det igjen.
Det kjentes ut som elektrisk støt i hele kroppen, dette hadde jeg også i en hel uke.
en person sa til meg at det der var små symptomer på epilepsi anfall og at jeg er svært sensitiv til kjemikalie, spesiellt så sterke som MDMA..
Noen andre som har opplevd noe lignende? hva var det som egentlig skjedde?
hvorfor gikk det så galt på bare en 0.1 når jeg kan svelge to hele knips på en kveld uten problemer?
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at de var ren MDMA? Like lett å jukse med pulver som med piller. Dette høres ikke vanlig ut av 0,1 mdma.