View Single Post
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Jeg har fått beskjed om at 0,3 med mdma er en bra dropp. Men leser her inne at det skal fungere med langt mindre doser? Hva er forskjellen egentlig? Tok 0,25 i en dropp for litt siden(endelig slutta med SSRI/anti dep) og det fenga relativt bra, kom en smell også varte det ikke så alt for lenge, kan hende jeg fikk i meg noe annet, men han jeg tok det med var fjern lenge på det.

Er 0,1 greie dropps for å redosere etter 1-2 timer? Kjipt når det ikke fungerer. Tok 0,25 dropp etter den første droppen som fungerte i en kort periode, men redoseringa funka ikke, fikk ikke store pupiller engang. Kan det være at anti dep. medisinen henger igjen et par måneder i blodet?
Vis hele sitatet...
MDMA er veldig sensitiv på dosene. Hadde jeg tatt 0.25 hadde jeg kasta opp og blitt "overkokt", og på 0.3 hadde jeg mest trolig bare ligget og bæda og kasta opp hele kvelden. 0.2 derimot, så er jeg i himmelen og mer til, kun litt kjevekjør.

edit: 0.1 er en bra drop for redosering, ja. men ikke så raskt som etter kun 1-2 timer, for min del

Sitat av elakmdma Vis innlegg
Vet ikke om du leste spørmålet mitt riktig. Hun hadde en god rus, var ikke det som var problemet.
Vis hele sitatet...
Hovne lepper er vel ofte et tegn på kjevekjør og at man ikke har kontroll på munnen, med mindre man stimulerer munnen med tyggis eller noe.
Sist endret av instinktinnsikt; 23. mars 2016 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.