View Single Post
Hei! Jeg prøvde for første gang Mdma i helgen på en hjemmefest. Jeg tok en halv tablett, som ligner på Red Mastercard (knakk tbl i to). Dessverre fikk jeg en heller dårlig opplevelse. Det skal sies at jeg hadde drukket type 8 cider før, og var ganske bedugget. Når rusen slo inn, gikk jeg helt inn i meg selv. Alle rundt meg "forsvant," fikk ikke med meg hvem som var der, hvem som kom, eller om noen snakket med meg. Fikk en følelse av at jeg kunne ta fingeren gjennom glassbordet :-P Deretter fikk jeg mer eller mindre blackout fra midnatt og frem til kl 5. Aner ikke hva jeg gjorde eller hvor jeg var i dette tidsrommet. Husker bare tidsvis at jeg var med i en bil, og kjørte egentlig rundt i hele byen jeg bor i. Når jeg kom på nach kl 5, var jeg plutselig tilbake. Husker ikke detaljer, men ble fortalt dagen derpå at jeg hadde ligget i sofaen og kost med et teppe :-P Dagen etter var jeg ikke fyllesyk, men hele kroppen føltes "tung." Har heller ikke gnisset tenner. Føler meg i helt fin form nå, verken deprimert eller lignende.
De jeg var med er vant med å ta Mdma, og de mente at disse tbl var spesielt sterke. Noen som har peiling på hva som kan ha vært i de?
Og et spm til; jeg vil gjerne prøve igjen om 1 uke, da med et fåtall personer som jeg stoler på, og i rolige forhold (altså ikke fest, og ikke alkohol). Tror dere jeg får en annen erfaring da, enn det jeg fikk på festen? For all del, det var sykt digg det jeg husker, men ikke så gøy å ha 5 timer hvor jeg var totalt utenfor. Og hvor mye tror dere jeg har fått i meg i mg? Er forholdsvis lav og veier rundt 50 kg.
Sist endret av Sirup; 21. mars 2016 kl. 17:03.