View Single Post
Hei, god romjul og snart godt nyttår!

Tenkte "skryteplassen" var en grei del av forumet å lage denne tråden på:

Jeg har lenge vært opptatt av trening, da spesielt kroppshevinger og armhevinger og andre øvelser hvor jeg trener med kroppsvekt. Jeg liker den slanke og funksjonelle styrken jeg føler disse øvelsene gir meg.

Jeg ønsker alltid å forbedre meg på dette området, men det skal sies at jeg naturligvis svinger litt i motivasjon og vekt. Jobb og mye prosjekter = mindre fokus på trening.
Nå før jula har jeg jobbet mye og med mye jobb + ekstra kalorier pluss all julekosen har kroppsvekta gått opp sikkert 5-7 kilo til totalt 77-78 kilo og jeg har trent mindre enn normalt.

Tidligere BESTE MAKSIMALE antall øvelser, lenge før jula slaktet formen (sensommer 2022):
Push-ups (på knoke): 78
Pull-ups (overhånd): 19
Planke: 4 minutter og 49 sekunder.


Tok en sjekk i dag for å sjekke ståa, og dette er mine maks per i dag (31/12 2022):

Push-ups (på knoke): 46
Pull-ups (overhånd): 10
Planke: 3 minutter og 21 sekunder.


Ønsker å begynne på senter så jeg kan teste løft i tillegg, og eventuelt forbedre meg på dette området.

10k skritt får jeg meg nesten hver dag.

Nyttårsforsett er å sakte, men sikkert komme meg tilbake til mine beste maks reps, samt begynne med noen nye øvelser og få sjekket hvordan jeg ligger an her.

Jeg er natty. Mellom 175 og 180cm høy.

------

Jeg ser dog ikke ned på vekttrening og dette interesserer meg også, så legg gjerne ut antall kilo og reps presset i f.eks knebøy, benkpress, markløft osv!

Kondis er såklart også innafor. 3000 meter hvor fort? F.eks.

Legg gjerne til hvor lenge du har trent, hvor mye du veier og hvor ofte du trener. Gjerne om du bruker hjelpemidler også.

Det beste er om vi greier å legge ut med jevne mellomrom for å se forbedring, motivere oss selv og hjelpe hverandre å bli bedre

Skryt i vei!
Kjør!
Sist endret av krystallkongen; 31. desember 2022 kl. 01:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.