View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Tusen takk for fantastiske fine ord, Kjelldriver! Ikke nok med det, du er åpenbart like fan av Kill Buljo som meg, Wirkolauniverset med Kurt Josef Wagle og dem er et kapittel for seg selv og en digresjon. Beklager også at jeg ikke behørig besvarte politihistorien du kom med i stad, var fjern og hadde litt mindre tid enn forventet og den var noe å fordøye kan man si men det høres jo helt Villt ut!

Ja, jeg prøver å pakke inn melankolien min med humor, er en dyster fyr som er positiv på bånd. Tenk det verste, bli overraska over det beste, funker hver gang!

Når vi først er inne på the regulars og den gjengen så kjenner jeg jo selv trynet ditt tilbake for nesten 10 år siden, og du utstråler veldig Finnmarking med hele deg, jeg er jo superfan av dem og det lynnet så det er intet minus? Du trenger ikke svare på det om du ikke vil, men hvordan ser du for deg meg da? Jeg skjønner at det kan være veldig vanskelig, vi er tross alt bare 3 på min alder som er blinde og knarker i hvert fall som kjenner hverandre godt med hver vår veldig distinkte personlighet hvor kun en er her inne men det ville ha vært artig å høre.

Masse lykke til til deg og mann!

Edit: samme hvor mye hindringer det er i veien, jeg er evig taknemlig for å ha kunnet få oppleve det jeg har opplevd, det er ikke alle med min øyesykdom forunt, det er sant det ass!
Vis hele sitatet...
Jotakk og no worries, forventet vell egentlig ikke noen respons på storyen, var heller mer at jeg trengte å få det ut av hode, føler det er litt lettere å reflektere over ting når jeg skriver om det, er mye flinkere med pennen, enn hva jeg er med snakketøyet.
Det å kunne moderere seg selv før man leverer ordet, liker det.

Når man er oppvokst i Alta så er det vanskelig å ikke være en smule patriotisk når det kommer til filmene wirkola har laget, husker da jeg så den første sketchen de laget for typ 17-18år siden? gammel har man blitt.

Tror vi er litt lik der, jeg har en dyster tendens til å se verste utfall i en situasjon for å så styre situasjonen så langt unna det utfallet som jeg klarer, ute i det fri så er jeg veldig godtroende til folk, skeptisk men godtroende. Det speiles kanskje ikke så godt her inne, men det er fordi at her inne er jeg tross alt Kjelldriver.
Lar alltid folk få vise sine sider før jeg dømmer, det har selvfølgelig ført til at man har blitt rævkjørt et par ganger av gnagere og annet scum, men samvittigheten min er alltid ren og jeg lever greit på den.
Det er absolutt greit å være fra Finnmark i Norge, alle liker jo en nordlending, virker som om samme går for oss lenger nord.

Jeg kjenner ingen i det virkelige livet som er uten syn og kan ikke helt forestille meg hvordan hverdagen fungerer med teknologi, sosiale liv og alt annet som vi mennesker driver med, derfor så blir det noe mystikk over deg, attpåtil med smak for droger, du er en enhjørning om du vil.
Straks jeg lukker øynene så blir jeg meget hjelpesløs, så du har iallefall det gående for deg!