View Single Post
Trådstarter
894
Bra det er noen andre som deler sine erfaringer også

Har hørt mye positivt om Femundsmarka men aldri vært der selv dessverre. Den sekken der kan jo ikke være annet enn Alpinist'en, hvor en i relativ tett skog blir nødt til å danse limbo for å komme seg under grener, men en blir jo flinkere etterhvert, øvelse gjør mester. Har den selv og det er jo nesten ingen grense på hvor høy den egentlig kan bli. Har sittet og fundert på navnet på den sekken, sett på høyden, og tenkt om dette virkelig er noe en alpinist foretrekker å ha på ryggen?

Ørret ja, det er den beste fisken jeg vet om. Skal ikke si noe før jeg har smakt den suppa, men mener selv at Ørreten smaker best stekt. Nei, klarer ikke legge fra meg den tanken, dere stekte i alle fall en? En bitteliten en i det minste?

Misunner dere turene og det høres ut som dere koser dere, noe som absolutt er verdt å ta vare på.

Kan jeg spørre hva du hadde pakket i sekken?

Investerte i litt nytt "utstyr"

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Du burde også ta bilder i RAW (om du ikke allerede gjør det) og ta deg råd til for eksempel LightRoom eller andre bildebehandlingsprogram som støtter RAW-format.
Da vil du raskt merke forskjell.
Vis hele sitatet...
Kjøpte dette og sant som du sa, en merker raskt forskjell
Sist endret av Jens1; 22. juli 2019 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.