View Single Post
Trådstarter
894
Vært ute på en liten utflukt igjen. Denne gangen en tur innom Namsskogan Familiepark. Ungene storkoste seg. Det var da noe for far også her, zipline Var mest for å overtale eldste ungen våres på 11, og må si det varmet litt at hun turte. Det er jo litt høyt og går 300 meter til andre siden av vannet. Dette var knall. Kostet 100 kr pr stk og var absolutt verdt det. Ellers var det mye snacks som ungene koste seg med. En del dyr pluss andre aktiviteter. Skal ikke gå inn i dype detaljer så vil en vite mer så får jeg heller henvise til hjemmesiden deres. Ungene våres er fra 7-11 år, så har en unger i denne aldersgruppen kan jeg anbefale turen innom hvis en er i nærheten. Anser dette som en dagstur for de fleste, men vi kunne gjerne tatt to dager. Det var ting vi gikk glipp av. Ungene ville blant annet i klatreparken men i og med at vi hadde brukt litt god tid var vi for sent ute. Siste innslippet på øverste delen der var kl 1600. Dette var jo en ting de virkelig hadde lyst til så det var jo en strek i regningen. Uansett så var de strålende fornøyd. Beste sommer ever!! fikk vi høre, av en liten (stor) dagstur

Reiser med familie og ikke så alt for store barn så får ikke tid til å ta så mange bilder. Så da blir det litt prioriteringer, masse familie og noen bilder , akkurat slik det skal være


Hiver bare ut noen bilder av noe av det jeg så:








Ble litt fasinert av bjørnene











Fjellreven var ett vakkert syn for øynene, hvit som den var.







Kan være ett fint sted å sitte å nyte en kaffekopp Det jeg egentlig skulle si var at ut på vannet der er det både trå/trøbåter, kanoer, robåter og alskens båter en kan låne. Var også meget populært blant våres unger.


Var egentlig det jeg hadde å komme med for denne gang, og som sagt anbefales det å stikke innom der hvis en er i nærheten. Med dette takker jeg for meg og ønsker alle en riktig god sommer