View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Når det at kvinner er promiskuøse har vesentlige negative effekter for samfunnet mennene lever i så vel som er det ikke så urimelig som du skal ha det til om menn mener noe om kvinners promiskuitet.
Vis hele sitatet...
Her må du nok utdype hvilke direkte negative konsekvenser promiskuøse kvinner påfører samfunnet.


Hvor urimelig er det egentlig å ha moralske regler mot å ligge rundt når samfunnene du kritiserer var ekstremt fattige og en graviditet kunne påføre en familie eller en kvinne så store økonomiske byrder at både hun og barnet kunne risikere å sulte? P-piller og andre masseproduserte billige prevensjonsmidler er ett relativt nytt fenomen.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det som var hele poenget mitt. Nå som disse begrensningene ikke lengre er gjeldende har kvinnene større frihet, og dermed mere innflytelse på markedet. Jeg innlemmer redpill og andre mannssjåvinistiske miljøer i gruppen som ikke tilpasser seg til utviklinga


De er vel først og fremst redde for de etniske gruppene det er snakk om. Det hadde jeg også vært om det var en sjanse for at noen jeg var glad i måtte vokse opp i noen av de værste afro-amerikanske bydelene. Høyere drapsrater enn alle land i hele verden, inkludert land der bortimot 10% av befolkningen kan forvente å dø so følge av drap.
Vis hele sitatet...
Mhm. Så hvordan tenker du at man skal få bukt på problemet? Ved å fortsette å behandle de utsatte etniske gruppene som dritt? La politiet kverke svarte mennesker over en lav sko? Eller kanskje ved å innlemme dem i samfunnet på et realt vis og gi dem samme praktiske muligheter som alle andre?

Rike menn med høystatusyrker som lever i ett av verdens rikeste og tryggeste land med ett nesten tresifret antall sexpartnere som tilsynelatende ikke kan skjønne hvordan andre mindre ressursterke menn kan være opptatt av sine egne interesser og ikke verden som helhet er nesten litt usympatisk.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Mener du at det at jeg kritiserer høyreekstremismen i USA betyr at jeg ikke har sympati for mindre ressurssterke menn?
Sist endret av Nether; 6. september 2020 kl. 19:57.