View Single Post
Vi har en veldig bra webbasert SQL-klient på jobb (proprietær). Den har alt man trenger, velge database/tabeller/brukere, utforske kolonner, boks for SQL og boks for output osv. Jeg ønsker å endre litt på designet til denne, fjerne det jeg ikke trenger, lage ting litt penere. Ble veldig gira da jeg skjønte at jeg kan jo lage en SQL-klienten akkurat slik jeg ønsker det.

Alt jeg trenger er å endre litt på html-strukturen, css, og kanskje legge til litt javascript. Dette kan man gjøre i feks Chrome developer tools, men hvordan kan jeg få min theme til å bli default? Altså, hvordan kan man "lagre" endringene man gjør der?

Har prøvd å søke litt, men usikker på hva man skal søke på. Skjønner jo at developer tools ikke er laget for dette, men det bør likevel være mulig? Fant https://sitemod.io/ som er akkurat det jeg er ute etter, men det funka ikke (sikkert pga sikkerhet hos arbeidsgiver). Pga sikkerhet er det aller best om alt skjer via min lokale maskin.

Noen som vet? Dette har jo flere bruksområder, lage eget design på vg.no osv osv. Kanskje det er en grunn til at dette ikke allerede er utbredt?