View Single Post
Veldig interessant, har fulgt med på alle episodene. Tviler på at alt er ren svada - for meg høres det ut som forfatteren uten tvil har lagt igjen skjulte koder som skal knekkes. Petter Amundsen har lagt inn mye ressurser i dette, og som man kan se har det gitt en ganske så … kontroversiell vending på hva man egentlig kunne trodd og hva forventningene var. Et skattekart høres for meg ut som tatt rett ut i fra et eventyr, og skepsisen blir bare forsterket hver gang jeg hører "skattekart", det er liksom litt for godt til å være sant.

Men det er vel bare å vente til tirsdag for den siste episoden - jeg tviler på at de finner de originale manuskriptene, for å være ærlig. Uansett er dette et tema som har vakt stor interesse ikke bare for meg, men for mange nordmenn rundt omkring. Jeg har gått så langt at jeg kjøpte boken "Organisten" skrevet av Erlend Loe og Petter Amundsen, som tar seg akkurat for dette temaet, men jeg vil anse det som en realitet at de går grundigere til verks og mer informasjon blir utgitt gjennom boken.

Veldig interessant tema og jeg gleder meg sterkt til neste og siste episode.
Sist endret av Glowiej; 25. desember 2009 kl. 13:01.